داروخانه آنلاين راسيس دارو :

۳۱ بازديد

وجود درگيري هاي  بيش از حد موجود در زندگي امروزه،باعث شده است كه زماني براي خريد دارو به صورت حضوري با توجه به شرايط كرونا نداشته باشيم.

دغدغه اي كه به لطف گسترش فروشگاه هاي اينترنتي از ميان برداشته شده است. داروخانه آنلاين راسيس دارو  امكانات منحصربه فردي، در زمينه سفارش اينترنتي دارو دارد.

عرضه و فروش محصولات دارويي وغير داروئي داروخانه مانند:

  • اقلام آرايشي و بهداشتي ( شامل انواع كرم‌ها ، مرطوب كننده‌ها ، شوينده‌ها ، مراقبت از پوست و مو و ناخن، دهان و دندان و… )
  • خريد مكمل‌ ورزشي (شامل مكمل بدنسازي ، گياهي ، غذايي ، كاهش وزن ، ويتامين‌ها، مكمل غذايي كودكان،مكمل دوران بارداري و شيردهي و … )

 

داروخانه اينترنتي چيست ؟

يك داروخانه آنلاين دقيقاً مشابه داروخانه حضوري است اما ملزوم براينترنت! از آنجا كه اين داروخانه هاي مجازي ممكن ايت فقط در يك شهر فعاليت كنند يا در سطح كشور فعاليت كنند.

داروخانه هاي آنلاين همچنين از يك مكان مركزي مي توانند تعداد زيادي از مشتري ها را در سرتاسر جهان خدمات دهند.خريد محصولات داروخانه‌اي از داروخانه آنلاين، به شما اين امكان را مي‌دهد؛ درهر كجا كه باشيد،كالاي پزشكي مورد نظر خود را به صورت خريد آنلاين دارو انجام دهيد.

يكي ديگر از مزاياي مهم خريد دارو آنلاين امكان مقايسه محصولات مشابه است.اين قابليت شما را قادر خواهد ساخت كه در صورت ماندن در دو راهي انتخاب بين دو محصول، تمام خصوصيات كيفي آن‌ها را با هم مقايسه كنيد و پس از اطمينان از انتخاب آن را ثبت كنيد.

همچنين  در خريد محصولات آرايشي و بهداشتي  آنلاين ميتوانيد با مطالعه توضيحات، كاتالوگ محصولات، نظر ساير افراد كه از سايت خريداري نموده اند و مقايسه ميزان رضايت آن ها، استفاده از اطلاعات پزشكي و مشاوره متخصصان، امكان دسترسي به محصولات كمياب ، دسترسي به اطلاعات كامل در مورد محصولات، مواد تشكيل دهنده و تركيبات محصولات، موارد استفاده و موارد منع مصرف، فوايد و مضرات آن ها، قابل اعتماد بودن اطلاعات محصولات و داروها و امكان دسترسي به اين اطلاعات مانند تركيبات، روش مصرف و .. در هر زمان، امكان مقايسه بين محصولات و برندها بر اساس اطلاعات فوق  در دسترس شما باشد و در نهايت انتخاب مناسب ترين آن ها را داشته باشيد.

 مزيت هاي خريد محصولات آرايشي و پزشكي اينترنتي ،امكان مشاوره در زمان مصرف داروها و محصولات مختلف، امكان خريد محصولات و مكمل هاي غير دارويي استاندارد نظير مكمل هاي بدنسازي،لاغري، چاقي، گياهي و .. در بازار ممكن است اين نوع از محصولات به شكل غير مجاز و تقلبي و غير استاندارد وجود داشته باشد اما اين داروخانه ها با توجه مجوزهاي دريافتي محصولات مورد اعتماد را عرضه مي كنند.

همچنين اطمينان از اصل بودن داروها و محصولات آرايشي و بهداشتي و دارا بودن تاييديه هاي وزارت بهداشت و تاريخ توليد و انقضا بر روي كالا را در اختيار شما قرار مي دهند.

 

اگر كيفيت و قيمت محصولات خريداري شده از فروشگاه آنلاين راسيس دارو  برايتان اهميت بالايي دارد، خريد از راسيس دارو هوشمندانه ترين گزينه پيش روي شماست.

داروخانه شبانه روزي  راسيس دارو تمامي محصولات مجاز و معتبر يك داروخانه را به جز اقلامي كه نياز به نسخه و مراجعه حضوري دارند به مشتريان محترم ارائه مي دهد.

داروخانه آنلاين راسيس دارو  تحت نظارت مستقيم داروخانه شبانه روزي مهرگان است كه ادرس تيم راسيس دارو  تهران، خيابان كارگر شمالي، خيابان سوم، پلاك ۱۷ فعاليت خود را انجام ميدهد.

  تلفن مركز تماس با مشاورين و مراكز ارتباطي تيم راسيس دارو :

تلفن دفتر مركزي:

تلفن : ۰۲۱۸۶۰۹۳۲۹۰

فكس : ۰۲۱۸۸۳۵۲۸۵۴

 راسيس دارو داراي تمامي مجوز هاي لازم بهداشتي از تمامي مراكز مجاز بهداشتي و نظارتي مثل نماد دو ستاره نماد اعتماد الكترونيك از سازمان صنعت و معدن  و سامانه ساماندهي پايگاه هاي اينترنتي است.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.